2016-11-19

52 сладкиша: част девета

27. Ъъъ, негърчета? 




Добре, признавам, това изобщо, ама изобщо не прилича на негърчетата, които съм правила преди. Ама, честно, по същата рецепта го правих! Дали какаото ми беше кофти, или просто аз съм го оплескала - не знам. Но това е резултатът.

P.S. Беше вкусно :)





28. Соленки

В някой момент в книгата ми с рецепти се е озовало листче, написано с красив, наклонен почерк и тук-таме нарисувани усмивчици. Не знам кой ми го е оставил там, но страшно благодаря! Соленките са прекрасни!

Съставки: 
1 ч.ч. настъргано сирене
1/2 ч.ч. кисело мляко
1 ч.л. равна сода бикарбонат
брашно за твърдо тесто за точене

От продуктите се замесва твърдо тесто. Разточва се на кора с дебелина 0.5-1 см (може и малко по-тънки, защото се надуват). Режат се в различни форми. Намазват се с разбито яйце и могат да се поръсят със сусам, кимион, червен пипер, мак и т.н. (аз с нищо не ги намазах). Подреждат се в подмазана тава и се пекат в предварително загрята на 180º фурна.

29. Шарен кекс







Рецептата за този кекс можете да проследите по-подробно в ето тази публикация :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар